Selecteer een pagina

Hyundai presenteert met de 45 zijn toekomstvisie op design. Dit volledig elektrisch aangedreven conceptmodel dat Hyundai laat zien op de Internationale Automobilausstellung van Frankfurt (IAA), van 12 tot 22 september 2019, verwijst symbolisch naar het ontwerp voor toekomstige elektrische modellen van het merk. 

De conceptauto illustreert de vooruitstrevende designrichting en verkent tegelijkertijd de evolutie van Hyundai’s designtaal volgens het thema ‘Sensuous Sportiness’. Sensuous staat voor ‘sensueel’, oftewel de grotere emotionele waarde die klanten ervaren door design, Sportiness staat voor ‘sportiviteit’ en de toepassing daarvan in innovatieve mobiliteitsoplossingen.

Op de IAA toont Hyundai ook toekomstige innovaties op het gebied van technologie in auto’s en de integratie ervan in het dagelijks leven. Daarmee illustreert Hyundai zijn strategie STYLE SET FREE; een gepersonaliseerde in-car customer experience voor de toekomstige elektrische modellen van het merk.

De conceptauto Hyundai 45 beleeft zijn wereldpremière in hal 11 van de IAA.

Meer autonieuws op www.autozine.nl